Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~konkretny | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Kozarzewski adresSerock/Legionowo/Warszawa zarejestrowany20.08.2007 @21:45:02 ostatnio na stronie13.03.2014 @10:04:08

All Copyright 2008 - 2011 Paweł Kozarzewski
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Chcesz wykorzystać foto - zapytaj.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.pawelkozarzewski.pl OnetSkypepawel.kozarzewski Gadu-Gadu474022
digarty565 komentarze3055 posty na forum22

komputer / sprzęt
lusterka + szkiełka + pomysł = moje portfolio

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deggial    25.08.2009 @07:34:53
Dlaczego mężatkom trudniej utrzymać dietę?
Kobieta niezamężna wraca do domu, patrzy co jest w lodówce i idzie do łóżka. Mężatka wraca do domu, patrzy co jest w łóżku i idzie do lodówki.

hi hi. pozdrawiam.
~OliiCrystail    24.08.2009 @16:22:33
Dzięki za rady .
~deggial    24.08.2009 @11:31:56
będziesz w Radomiu na samolotach,
~discobullet    24.08.2009 @09:00:10
"słaby kadr
kolorystycznie też na nie
i ogólnie słabe" - konkretny komentarz hehehehehehee nie znasz sie i tyle
_______
...
~weryska    21.08.2009 @20:42:48
no dopiero zaczynam przygode z fotografia . Zdaje sobie sprawe że z przeciwienstwem do pana fotografii moje są słabe . ;]
_______
“Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.” - Robert Bresson
~Villemo86    21.08.2009 @17:33:21
co do tej butelki nie skupiałam się na niej ogólnie miało być wszystko a butelka tylko jako dodatek tak samo jak człowiek tylko lepsze

piszesz o sobie "amatorskie zatrzymywanie czasu..." a krytykujesz jak byłbyś jakimś specjalistą od fotografowania, ja sama jestem amatorką a fotografuję bo lubię i wiem, na co czasami mnie stać
ostatnio edytowane: 2009-08-21 17:35:42
~zawieszkaa    21.08.2009 @16:02:57
Dziękuje za komentarz ale napisanie zwykły pstryk nic mi nie wnosi...
Pozdrawiam
~Pusiakowa    21.08.2009 @13:27:07
rozumiem, ze nie jestem super w fotografowaniu, ale sie ucze. i zbyt duzo nie zrobie kompaktem.
_______
Świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych, lecz gówno wartych zdjęć...
~mientky    20.08.2009 @09:48:08
to jest zdjęcie.
_______
http://www.pawelstarzec.com | http://www.starzec.blogspot.com
tak to się przedstawia teraz
~rossipl    20.08.2009 @09:31:18
Nigdy nie zrobiłem zdjęcia na tej lustrzance w trybie auto:P
~aineX    19.08.2009 @11:39:36
motorl i ludzi mozesz sobie ustawic, ze zwierzakami jest troszke trudniej, wiec prosze jesli nie masz doswiadczenia z tymi nie komentuj lepiej.
pozdrawiam
~KhashoggiShip    18.08.2009 @11:23:15
gratuluje wyczucia:D
_______
COOOOOOOOOOOO? jaja ze robisz????? ja ci tutaj pieknie zdjęcie oceniam a ty nawet nie chcesz ruszyć dupy i wejsc do mnie na profil mi jednego zdjęcia ocenić? foch!! składam zażalenie!
~mileck    14.08.2009 @17:06:41
bogate portfolio i jest na co popatrzeć pozdro
~maciozz    14.08.2009 @15:18:59
zastanawiam się dlaczego tylko na album ? pozdrawiam
~Deymos61    14.08.2009 @14:48:57
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~Shaan    14.08.2009 @14:48:53
A, spoko. Rozumiem, że po prostu koncepcja Ci nie pasuje. Właściwie, to je można zdjąć w większości, bo to dodane w PS'ie gradienty Wydało mi się to ciekawsze, niż jednorodne oświetlenie całości.
_______
W świecie iluzji...
~Deymos61    14.08.2009 @14:47:56
Jest taka młoda osóbka z Serocka zna Cię więc może i ją namówisz
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~Deymos61    14.08.2009 @14:45:04
Ja będę tak ok godz 14:00 robię jeden skok ale napewno będzie czas na rozmowy i ............... Zobacze jak z autkiem bo potem może jakiś plenerek
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~kacperskaiwona    14.08.2009 @14:43:02
a koleżanka chyba się nie wybiera
_______

~Shaan    14.08.2009 @14:37:15
Ja się czuję całkiem usatysfakcjonowana Nie oczekuję po pierwszych próbach oszałamiającego sukcesu
Jaki flash?
_______
W świecie iluzji...
~kacperskaiwona    14.08.2009 @14:32:52
mi się podoba

jakby było inaczej nie dałabym 'rewelacji' :P
_______

~KhashoggiShip    13.08.2009 @16:03:14
jeden kadr 18mm robione tylko wykadrowałem troche uciołem góre i lekko trawy na dole
_______
COOOOOOOOOOOO? jaja ze robisz????? ja ci tutaj pieknie zdjęcie oceniam a ty nawet nie chcesz ruszyć dupy i wejsc do mnie na profil mi jednego zdjęcia ocenić? foch!! składam zażalenie!
~deggial    10.08.2009 @04:33:40
dziękuje
~kacperskaiwona    09.08.2009 @21:37:50
dokładnie tak
_______

~deggial    08.08.2009 @14:41:35
zapisałes sie na statek.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt